Sensorycznie i na serio 4.0 – Rozwiązania znoszące bariery osób z niepełnosprawnościami

Rusza czwarta edycja kampanii Sensorycznie i na serio, która w tegorocznej odsłonie przybliża aspekty życia osób z niepełnosprawnościami, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niesłyszących. Nasza agencja wspiera projekt w obszarze działań komunikacyjnych.

W ramach kampanii odbywa się konferencja Sensorycznie i na serio oraz hackathon w Tesco Technology, natomiast finałowe wydarzenie Dni Dostępności odbędzie się w Galerii Krakowskiej. Poznamy bariery, z jakimi zmagają się osoby g/Głuche, oraz możliwości z jakich mogą korzystać dzięki rozwojowi technologicznemu.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://sensorycznieinaserio.org/

Zadanie publiczne współfinansowane ze środków Miasta Krakowa

Patronat honorowy: PFRON – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Współorganizator – Galeria Krakowska

Sponsorzy główni i fundatorzy nagród: Tesco Technology Poland

BGK – Bank Gospodarstwa Krajowego

Partner ds. komunikacji: PR Inspiration