Rusza czwarta edycja kampanii Sensorycznie i na serio, która w tegorocznej odsłonie przybliża aspekty życia osób z niepełnosprawnościami, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niesłyszących. Nasza agencja wspiera projekt w obszarze działań komunikacyjnych.
W ramach kampanii odbywa się konferencja Sensorycznie i na serio oraz hackathon w Tesco Technology, natomiast finałowe wydarzenie Dni Dostępności odbędzie się w Galerii Krakowskiej. Poznamy bariery, z jakimi zmagają się osoby g/Głuche, oraz możliwości z jakich mogą korzystać dzięki rozwojowi technologicznemu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://sensorycznieinaserio.org/
Zadanie publiczne współfinansowane ze środków Miasta Krakowa
Patronat honorowy: PFRON – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Współorganizator – Galeria Krakowska
Sponsorzy główni i fundatorzy nagród: Tesco Technology Poland
BGK – Bank Gospodarstwa Krajowego
Partner ds. komunikacji: PR Inspiration