Biowen, dynamicznie rozwijająca się polska marka oferująca naturalne suplementy diety i superfoods, rozpoczęła współpracę z  naszą agencją. Partnerstwo obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne, mające na celu wzmocnienie obecności marki w mediach, zwiększenie jej rozpoznawalności oraz edukowanie konsumentów w zakresie świadomej suplementacji.

Zakres współpracy obejmuje media relations, budowanie wizerunku ekspertów marki w przestrzeni medialnej oraz wsparcie strategiczne w zakresie komunikacji strategii rozwoju i produktowej. Współpraca z Biowen to dla nas inspirujące wyzwanie i możliwość zaangażowania się w komunikację marki, która stawia na jakość, naturalność i edukację. Dzięki doświadczeniu w pracy z firmami świadomymi społecznie możemy skutecznie realizować jej cele wizerunkowe – mówi Karina Grygierek, prezes zarządu PR Inspiration.

Biowen to marka stworzona z myślą o osobach poszukujących naturalnych, skutecznych i bezpiecznych produktów wspierających zdrowie i dobre samopoczucie. W ofercie znajdują się m.in. adaptogeny, grzyby witalne, witaminy, minerały, olejki oraz białka roślinne. Biowen stawia na otwarty dialog z konsumentami, budując społeczność opartą na zaufaniu, wartościach i realnym wsparciu. Naszym celem jest dotarcie do świadomych konsumentów, którzy poszukują naturalnych i sprawdzonych rozwiązań wspierających zdrowie. Wierzymy, że współpraca z PR Inspiration pomoże nam wzmocnić pozycję marki i efektywnie komunikować nasze wartości – mówi Izabela Wojciuk, współzałożycielka Biowen.