Strategie PR

Spójne podejście do biznesu pozwala na jego precyzyjny i świadomy rozwój. Strategia PR daje szanse wypowiadania się o marce w sposób przemyślany i celowy. Stawiamy na aktywny kontakt z mediami – zarówno tradycyjnymi, jak i elektronicznymi. Analizujemy mocne strony i branżę, planujemy wydarzenia, aranżujemy i realizujemy kampanie PR, tworzymy wypowiedzi eksperckie, opracowujemy materiały prasowe, prowadzimy biuro prasowe.

Media relations

Sukcesu nie ma, skoro nikt o nim nie usłyszał. Dzięki mediom istnieje możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy produktów. To natomiast daje dużą szansę kreowania jego opinii o marce. My dbamy o to, by wieści dotarły do tych, do których powinny. Tworzymy bazy kluczowych mediów, prowadzimy szkolenia medialne, opracowujemy materiały prasowe, pozyskujemy wypowiedzi ekspertów, organizujemy konferencje prasowe, monitorujemy media i tworzymy analizy medialne wydarzeń.

Social media

Internet nie stanowi już wirtualnej rzeczywistości. Zamiast opisywać ją, tworzy ją, a nawet staje się jej treścią. Prowadzimy szerokie działania w internecie, tworząc i prowadząc profile na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Pinterest, Snapchat), tworzymy blogi i videoblogi, a także realizujemy kampanie promocyjne z użyciem nowoczesnych aplikacji.

Szkolenia medialne

Więcej wcale nie znaczy lepiej, tym bardziej kiedy powie się o jedno słowo za dużo. Nieprzemyślana reakcja, emocje i stres – to wszystko wpłynąć może na odbiór wypowiedzianych słów. Psychologiczne i reporterskie przygotowanie do – nieraz – niełatwego starcia z przedstawicielami mediów jest tym, w czym się specjalizujemy i co lubimy robić. Tworzymy autorskie panele szkoleniowe dla kadry zarządzającej i pracowników, współpracujemy z szeregiem dziennikarzy.

Produkcja filmowa

Obraz zastąpić może tysiąc słów. Produkujemy materiały filmowe dla firm i organizacji pozarządowych, realizujemy filmy korporacyjne i spoty reklamowe, a także reportaże z wydarzeń i konferencji. Tworzymy kontent do mediów społecznościowych, zajmujemy się również obsługą fotograficzną.

Eventy

Siła i skuteczność wydarzenia tkwi w oryginalności pomysłu, innowacyjności i profesjonalnym wykonaniu. Organizujemy konferencje, eventy, imprezy integracyjne, akcje lojalnościowe i promocyjne oraz wydarzenia specjalne.

PR kryzysowy

Najgorsze jest zaskoczenie, tym bardziej że w biznesie nie można improwizować. Kryzys – jak burza – czasem nic go nie zapowiada. Przewidujemy kryzysowe „ogniska zapalne”, tworzymy symulacje kryzysowe, opracowujemy indywidualne raporty na czas kryzysu oraz budujemy grupę i schemat reakcji, szkolimy z PR kryzysowego, a w czasie kryzysu prowadzimy biuro prasowe.

Kampanie społeczne

Odpowiedzialność za otoczenie jest tym, co wznosi biznes na wyższy poziom relacji z klientem. Wspólne przekonania, cele, idee – jest tym, co wpływa na stosunek konsumenta względem marki. Opracowujemy koncepcje polityki ekologicznej i społecznej, tworzymy wydarzenia i akcje specjalne, pozyskujemy partnerów działań, wdrażamy i rozwijamy wydarzenia, analizujemy ich rezultaty, tworzymy raporty i publikacje CSR.

Komunikacja wewnętrzna

Jeśli sam mówisz źle o sobie, czy dobrze mogą mówić inni? Budowanie zaangażowania pracowników względem marki jest tworzeniem jej stabilnych filarów. Humanistyczna koncepcja zatrudniania wpływa nie tylko na zaangażowanie pracowników w ich obowiązki, ale i buduje obraz marki na zewnątrz. Wspieramy politykę personalną przedsiębiorstw, tworzymy intranety, biuletyny oraz wydarzenia integracyjne.

HR branding

Współczesny rynek pracy jest rynkiem pracownika, przekonują się o tym wielokrotnie pracodawcy. O tym czy zdobędzie się fachowców decyduje nie tylko atrakcyjność oferty pracy, ale i wizerunek przedsiębiorstwa. Wspieramy kampanie rekrutacyjne oraz zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy jako pracodawcy.