fbpx

#kulturalnakrakowska

#kulturalnakrakowska – niestandardowa promocja najemców

Jak promować zabawnie i interesująco ofertę najemców galerii handlowej? Jak, w zalewie milionów banalnych komunikatów marketingowych, wyróżnić się i jednocześnie być autentycznym i wiarygodnym? #kulturalnakrakowska to nie tylko promocja oferty najemców, to zabawa z odbiorcą, to budowanie spójnego wizerunku miejsca nietuzinkowego i będącego czymś więcej niż tylko galerią handlową…

Promocja w mediach społecznościowych oferty najemców galerii handlowej zawsze stanowi problem. Większość centrów handlowych ogranicza komunikację oferty do pojedynczych wpisów, często zbiorowych, wykorzystujących gotowe materiały marketingowe marek lub współpracy z influencerami. Celem agencji było stworzenie oryginalnego, spójnego wizerunkowo, intrygującego i efektywnego mechanizmu promocji oferty najemców w kanałach społecznościowych Galerii Krakowskiej.

Cykl #kulturalnakrakowska mający na celu nie tylko prezentację marek, lecz również wizerunkowe połączenie Galerii Krakowskiej oraz najemców ze sztuką wysoką. Dodatkowym elementem, choć nie był to główny cel cyklu, jest prezentacja pereł malarstwa europejskiego zgromadzonych w Muzeum Narodowym w Krakowie.