fbpx

Toya logo

KAMPANIA “TOYA ŁĄCZY POKOLENIA”

Czy młodzież może pomóc seniorom wykluczonym cyfrowo? Czy język jakim się posługują może być zrozumiały dla osób starszych?

Dla firmy telekomunikacyjnej TOYA realizujemy kampanię „TOYA łączy pokolenia”, skierowaną do seniorów i krakowskiej młodzieży. Głównym celem kampanii jest wymiana międzypokoleniowa i zachęcenie młodzieży do stworzenia materiałów edukacyjnych, które pomogą osobom starszym w komunikacji cyfrowej i w bezpiecznym poruszaniu się w sieci. W ramach kampanii zostanie przeprowadzony cykl wykładów i warsztatów o szeroko pojętej komunikacji międzypokoleniowej. W ramach kampanii „TOYA łączy pokolenia” organizowane są konkursy indywidualne dla uczniów z krakowskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz konkurs zespołowy dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Zadania to m.in. stworzenie krótkich materiałów wideo w formie np. rolek na Instagram o zasadach bezpieczeństwa w sieci czy też z wyjaśnieniem popularnych wyrażeń używanych w Internecie przez młodzież. Do młodszych dzieci z klas 1-3 skierowany jest konkurs plastyczny pt. „Emotki to nie kłopotki” w którym pokażą Babci i Dziadkowi jak wyglądają emotki i jakie emocje wyrażają.

W ramach kampanii odbędą się również warsztaty dla seniorów oraz młodzieży dotyczące szeroko pojętej komunikacji międzypokoleniowej.

Kampania „TOYA łączy pokolenia” trwa od początku maja do końca czerwca. Zgłoszenia do konkursów można przesyłać do 1 czerwca przez stronę www.toyalaczy.pl. Zwycięzców poszczególnych konkursów poznamy 10 czerwca. Nagrody w konkursie dla szkół to 5000 zł za 1 miejsce, 3000 za 2 miejsce oraz 2000 zł za 3 miejsce. W konkursach indywidualnych można wygrać sprzęt multimedialny, taki jak markowe telefony, tablety i głośniki bezprzewodowe. Przewidziana jest również nagroda specjalna w wysokości 5000 zł dla szkoły z której będzie pochodziło najwięcej uczestników konkursów indywidualnych. Szczegółowe informacje na temat kampanii, konkursów oraz warsztatów można znaleźć na stronie www.toyalaczy.pl.