fbpx

SAPR Logo www

Dołączyliśmy do Stowarzyszenia Agencji Public Relations!

PR Inspiration dołączyło do SAPR jako pierwsza agencja z Krakowa. Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.

Dołączając do SAPR chcemy wspólnie troszczyć się o rozwój i wizerunek branży. PR cały czas ewoluuje, musimy mierzyć się z bardzo szybkimi zmianami, reagować na wyzwania i mocnym głosem zaznaczać właściwy kierunek rozwoju. Liczymy, że SAPR będzie doskonałą platformą do wymiany wiedzy, analizy i proponowania różnorodnych działań rozwijających nasz sektor. Branża public relations zobowiązuje do zajmowania stanowiska w wielu kwestiach, także tych związanych z etyką w biznesie – powiedziała Karina Grygierek, Prezes Zarządu PR Inspiration.

Cieszymy się, że do Stowarzyszenia zgłaszają się kolejne i kolejne agencje, bo oznacza to, że SAPR było potrzebne wypełniając ważną lukę organizacyjną na polskim rynku usług PR. Uznało tak już 30 agencji, które przystąpiły do naszej organizacji w zaledwie pół roku od jej powstania – powiedział Paweł Trochimiuk, Wiceprezes Zarządu SAPR i dodał:- Wierzymy, że tak intensywny akces do SAPR to także efekt ogłoszonego przez nas programu Stowarzyszenia nastawionego na to, by agencje miały rzeczywistą wartość dodaną z członkostwa, taką jak np. ekskluzywne dane z badań przeprowadzonych przez Think Tank SAPR, które dotychczasowi członkowie już zaczęli otrzymywać. Zaraz po Świętach rusza Szkoła SAPR i wszystkie agencje członkowskie uzyskają dostęp do specjalnych szkoleń kompetencyjnych z zakresu metodologii PR przeznaczonych tylko dla pracowników zrzeszonych firm. Kończymy tworzenie agencyjnego poradnika, swoistej >>instrukcji obsługi agencji PR<.