fbpx

Projekt bez tytułu(104)

Kampania społeczna dla PSF

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu we współpracy z agencją PR Inspiration przygotowuje kampanię „Be a fundraiser & do more” promującą zawód fundraisera. Jak mówi Robert Kawałko, Prezes Zarządu Instytutu: Naszym celem jest edukacja społeczeństwa na temat zawodu fundraisera. Mamy świadomość, że nie jest to powszechnie znana profesja, a uważamy, że warto by o takiej możliwości rozwoju kariery usłyszały wszystkie osoby zastanawiające się nad wyborem swojej ścieżki zawodowej, a także te, które myślą o przebranżowieniu. Chcemy trafić m.in. do pracowników korporacji, przedsiębiorców oraz managerów i przedstawić im fundraising jako atrakcyjną zawodową alternatywę dla ich obecnych profesji. Po stronie agencji jest całościowa organizacja kampanii, m.in. opracowanie linii graficznej, realizacja spotu reklamowego oraz zakup mediów.