Agencja PR Inspiration partnerem akcji Sensorycznie i na serio 2.0.
Zostaliśmy partnerem wydarzenia Sensorycznie i na serio 2.0. To akcja skupiona na rozwiązaniach – głównie technologicznych – mogących ułatwić życie osobom ze szczególnymi potrzebami. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym.
Sensorycznie i na serio to oddolna inicjatywa społeczna organizowana przez grupę ludzi, którym zależy na poprawie i zmianie życia osób ze szczególnymi potrzebami poprzez działania: warsztaty, panele mentorskie, mentoring, maratony projektowania i programowania oraz wydarzenia towarzyszące. W tym roku dedykowana jest osobom niewidomym lub słabowidzącym.
Wystarczy zamknąć oczy i okazuje się, że wykonanie najprostszej czynności wymaga ogromnego wysiłku. Angażując się w takie wydarzenie chcemy nie tylko pomóc osobom wykluczonym, lecz również zwrócić uwagę na problemy z jakim się borykają – mówi Karina Grygierek prezes PR Inspiration.Cieszymy się, że oprócz mediów, również nasi klienci zdecydowali się wesprzeć to wydarzenie – dodaje Karina Grygierek.
Organizatorami są Magdalena Dydyszko, na co dzień Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej oraz Piotr Kowalski Członek Zarządu Stowarzyszenia PDMA Central Europe. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Tesco Technology, a współorganizatorem Galeria Krakowska.
Wszystkie eventy wchodzące w skład wydarzenia są darmowe. Więcej informacji znajduje się pod adresem: https://sensorycznieinaserio.org/.